joi, 5 iunie 2008

Tinerii hipercalificati...

Am primit de la nasul meu urmatorul citat pe care imi permit sa-l trec direct ca blog. Este de Andrei Plesu...:

Presa germană deplînge soarta unor tineri turci hiper-calificaţi, siliţi să părăsească Germania adoptivă pentru că talentele lor nu sînt apreciate. În Statele Unite o asemenea situaţie e de negîndit. În Silicon Valley, una din două firme de înaltă tehnologie are drept fondator un imigrant. Dar în România? În România, instituţiile româneşti îi tratează pe tinerii români hipercalificaţi ca pe nişte imigranţi inoportuni. „Acasă“ a devenit, astfel, pentru mulţi dintre ei, un echivalent al lui „nicăieri“. „Tradiţionala“ ospitalitate autohtonă nu se pune în funcţiune cînd e vorba de compatrioţi şcoliţi în marile universităţi ale lumii şi dispuşi, într-o naivă uitare de sine, să se repatrieze. În România nu mai e loc pentru expertiză. E loc numai pentru „patrioţi“.

Pana una alta, cu asta ne mandrim noi (vezi mai jos), si asta e si imaginea noastra afara, in lume!Brrrr....mi se face pielea de gaina!

Un comentariu:

BohemianSin spunea...

Sa stii ca nu urmaresc numai bloguri ce au ca numitor comun handmade-ul, iar acesta mi se pare f misto!Misto pentru ca e f. direct iar aceasta consider a fi o calitate intr-o lume superficiala!

Shortcuts